Někdy se věci prostě nepovedou…

Ačkoliv děláme vše pro to, aby každý zákazník byl s nákupem naprosto spokojený, může se výjimečně stát, že něco nedopadne podle očekávání – a právě proto jsme tu pro vás.
Na této stránce můžete jednoduše uplatnit reklamaci zboží, investičního produktu nebo včelařských potřeb.

Jak postupovat při reklamaci
  1. Vyplňte reklamační formulář
    Uveďte, o jaké zboží nebo investici se jedná, číslo objednávky, popis závady a přiložte fotografie, pokud je to možné.
    (Například: prasklá sklenice medu, poškozené víčko, chybějící položka apod.)

  2. Odešlete formulář a vyčkejte na potvrzení
    Po odeslání formuláře vám do e-mailu dorazí potvrzení o přijetí reklamace.
    Naši pracovníci ji přezkoumají a do 3 pracovních dnů vás kontaktují s výsledkem.

  3. Vyřízení reklamace

    • Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.

    • V případě uznání reklamace nabízíme výměnu zboží, opravu, nebo vrácení peněz.

Co dělat při poškození zásilky

Pokud vám dorazí rozbitý nebo poškozený produkt (např. sklenice medu), nevyhazujte obal a ihned nás kontaktujte prostřednictvím reklamačního formuláře.
Dopravní pojištění zásilky řešíme přímo s dopravcem (např. Zásilkovna), takže vám vždy nabídneme rychlé řešení – obvykle výměnu za nový produkt či vrácení celé částky.

Reklamační formulář

Máte dotaz nebo Vám něco není jasné?

Neváhejte nás kontaktovat!

Kontaktovat