Někdy se věci prostě nepovedou…
Ačkoliv děláme vše pro to, aby každý zákazník byl s nákupem naprosto spokojený, může se výjimečně stát, že něco nedopadne podle očekávání – a právě proto jsme tu pro vás.
Na této stránce můžete jednoduše uplatnit reklamaci zboží, investičního produktu nebo včelařských potřeb.
Jak postupovat při reklamaci
-
Vyplňte reklamační formulář
Uveďte, o jaké zboží nebo investici se jedná, číslo objednávky, popis závady a přiložte fotografie, pokud je to možné.
(Například: prasklá sklenice medu, poškozené víčko, chybějící položka apod.) -
Odešlete formulář a vyčkejte na potvrzení
Po odeslání formuláře vám do e-mailu dorazí potvrzení o přijetí reklamace.
Naši pracovníci ji přezkoumají a do 3 pracovních dnů vás kontaktují s výsledkem. -
Vyřízení reklamace
-
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.
-
V případě uznání reklamace nabízíme výměnu zboží, opravu, nebo vrácení peněz.
-
Co dělat při poškození zásilky
Pokud vám dorazí rozbitý nebo poškozený produkt (např. sklenice medu), nevyhazujte obal a ihned nás kontaktujte prostřednictvím reklamačního formuláře.
Dopravní pojištění zásilky řešíme přímo s dopravcem (např. Zásilkovna), takže vám vždy nabídneme rychlé řešení – obvykle výměnu za nový produkt či vrácení celé částky.
Reklamační formulář
Máte dotaz nebo Vám něco není jasné?
Neváhejte nás kontaktovat!
